Persoanele care vor să le fac eu totul prin radmin sau pur şi simplu sunt lenoşi pot să plece fără a citi.
Mai întîi de toate vreau să spun că pentru fiecare versie redactrarea serverului e diferita. Întrucît merge vorba de 97+99items în posturile lui Qwest eu voi vorbi anume despre această versiune (teoretic ea trebuie să fie valabilă pentru toate serverele 97, nu imporantă +care, dar aceasta este totuşi teorie )
Toate operaţiile vor fi efectuate in fişierul în care este situat serverul (De obicei "D:\MuServer\" ).
Ar fi bine să faceţi backup (copie) la failurile pe care le veţi shimba ca în caz că nu se primeşte să le puteţi "restaura"
EXP & DROP*
EXP este cantitatea de Experience (în procente) pe care o va primi jucătorul de la fiecare monstru ucis;
DROP este procentul de LUCRURI căzute. Procentul rămas v-a cădea Zen, deci nu are sens de pus mai mult de 100 %.
1)Deschide-ţi filul Data/commonserver.cfg şi:
a)Exp:
Găsiţi AddExperience = ..., şi schimbaţi valoarea după "=";
b)Drop:
ItemDropPer = ..., şi schimbaţi valoarea după "=";
*Acest Drop nu are nimic comun cu cel al lucrurilor Excellent.
Excellent Drop
Aici e o problemă mai complicată, însă dacă aveţi cunoştintele de bază în codul hexazecimal vă veţi descurca.
În primul rînd aveţi nevoe de un HexRedactor sau un redactor de texte cu funcţie de HexRedactor. Puteţi cauta pe Google sau folosi acesta.
apoi deschideţi failul GameServer/gameserver.exe cu ajutorul acestuia şi găsiti (Pentru aceasta accesaţi CTRL+F) urmatoarea combinatie "99 B9 B0 04 00 00".
B004 în regim zecimal corespunde numărului 1200, iar formula de cădere a lucrurilor excellent este 1/1200 adică 1 din 1200 lucruri 1 v-a fi excellent. Bineînţeles aceasta este foarte puţin şi nouă nu ne convine deci noi schimbam B004 pe numarul care ne convine**.
De exemplu pentru a avea 1/10 trebue sa schimbăm pe 10 = 0A >> 0A 00 >> 99 B9 0A 00 00 00.
**Pentru a afla echivalentul în regim Hexazecimal a unei cifre se poate de calculat independent (Clasa a 7-a informatica) sau de utilizat calculatorul din windows în regim "Scientific". În caz că aţi ales al 2-lea fel de calcul În colţul din stînga, sus sunt mai multe regimuri (Hex, Dec, Oct, Bin). Alegeţi "Dec" introduceţi numărul si alegeţi "Hex".
În caz de primiţi numai un semn -> de exemplu 15 = F trebue să introduceţi 0F (unde 0 este zero) . Fix aşa şi cu 3 cifre.
Box of Luck Drop
Este destul de uşor, însă cam greu de lămurit şi de înţeles.
Pentru a redacta dropul din boxuri deschideţi
Data/eventitembag.txt = box lof luck , box of heaven
...eventitembag2.txt = skeleton king
...eventitembag3.txt = Nu lucrează
...eventitembag4.txt = star of chrismtas
...eventitembag5.txt = Heart of love
...eventitembag6.txt = Silver Medal
...eventitembag7.txt = Gold Metal
...eventitembag8.txt = +1 Kundun
...eventitembag9.txt = +2 Kundun
...eventitembag10.txt = +3 Kundun
...eventitembag11.txt = +4 Kundun
...eventitembag12.txt = +5 Kundun
Deschideţi failul dorit. În el veţi vedea o mulţime de cifre aranjate astfel:
0 6 4 0 0 0
0 7 4 0 0 0
...
Voi încerca să lămuresc semnificaţia fiecăreia. În cazul combinaţiei 0 6 4 0 0 0:
Primele 2 cifre (0 6) sunt indexul lucrului care doriţi să cadă. Anume ele decid dacă v-a cădea Leather sau Hurricane .
Pentru a afla indexul lucrurilor consultaţi filul Data/Lang/<Limba>/item(<Limba> ).txt (de obicei Data/Lang/kor/item(kor).txt). Acest fail este formulat in felul urmator:
0
0 1 2 1 1 1 "Kris" 6 6 11 50 20 0 40 40 1 1 1 3
1 1 3 1 1 1 "Short Sword" 3 3 7 20 22 0 60 0 1 1 1 3
...
1
0 1 3 1 1 1 "Small Axe" 1 1 6 20 18 0 50 0 1 1 1 3
1 1 3 1 1 1 "Hand Axe" 4 4 9 30 20 0 70 0 1 1 1 3
...
Avem nevoie numai de prima coloană. Cifrele care sunt colorate (în exemplul meu) cu roşu sunt indexul (Prima cifră din indexul total), iar cele care sunt cu albastru sunt subindexul (a doua cifră ).
În caz că item(Kor).txt este într-o limbă necunoscută puteţi utiliza acesta
Restul e mai uşor:
- 0 6 : indexul
- 4: level of items.
- 0: luck (Dacă puneţi 0 lucrul poate avea luck da poate şi nu da dacă introduceţi 1 va avea luck 100 % )
- 0: Exc options (dacă doriţi să cadă lucruri cu prima exc opţie introduceţi 1, dacă cu 1 şi 2 introduceţi 2 şi aşa mai departe pînă la 6.)
- 0: options (în caz că puneţi 0 lucrurile cazute vor primi în mod random optie de la 0 pînă la 12, în caz că puneţi 1 lucrurile pot primi între 4 şi 16 opt)